sobota, 19 kwietnia 2014

Wiersz :)


 Bez tytułu :D
Dziś rocznica mego bloga
nie wytężaj swego oka
jestem z Wami tu już rok
piszę, piszę, a tu zmrok

Taki to już żywot nasz
 i w tym przekonaniu trwasz
raz jest wena, raz jej nie ma
a mnie się tu wszystko ima

Czasem trudno jest mi pisać
czasem trudniej Wam dogadzać
czasem wielki kłopot mam
lecz i tak dziękuję Wam.


No więc takie coś mi wyszło z pomocą Szałwi oczywiści :) 
Dziękuję :*  Taki trochę dziwny ten wiersz, ale trudno :D Ważne, że jest. Zostawiam Was z tym i idę przygotowywać kolejny punkt programu :D

8 komentarzy:

  1. Fajny wiersz ! :D Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny :) Nadaj mu jakiś tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt! :) Czytam wiersz i muszę przyznać, że jednak fajnie nam wyszedł. Internetowe wyszukiwarki rymów jednak są pomocne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, ten wierszyk jest świetny ;) Ale moja wyobraźnia nie jest aż tak rozwinięta żeby tytuł wymyślić ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ja też tytułu wymyślić nie mogę :/

      Usuń