poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Ranking komentatora :)

No więc tak jak w tytule, to będzie ranking komentatora, czyli która z Was dodała najwięcej komentarzy :)
Oto pierwsze trzy miejsca, czyli na podium stanęły:

1 miejsce
SydneyF. (46)

2 miejsce
Koniowata (36)

3 miejsce
Oligator (34)

4 miejsce
Poza podium, ale też z dużą ilością komentarzy ;)
Universe (25)
Gratuluję ;*


Chcecie żebym podała każdą z Was? Chcecie wiedzieć po ile miałyście komentarzy? Nie jestem pewna czy dokładnie policzyłam, ale myślę, że w miarę dobrze ;) Nie liczyłam na początku komentarzy z zakładek, ale już doliczyłam :D
Pozostali:
Spirit-14
Szałwia-12
Nikki-11
Ever-11
caro.-10 
Amazonkaa-6
Agnes-5
Marta Kwiecińska-4
Ruda-3
Olaola7-3
KońFantasy-2    
Konik899-1
Adwokat Diabła-1
Nimfa-1

9 komentarzy:

  1. Dziękuję :*
    Ja bym chciała zobaczyć wszystkich. Ale ja się nie odzywam, już tu jestem :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka wierna ja B|
    Dawaj wszystkich, co Ci szkodzi? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok. Koniowata na początku Ty byłaś najlepsza, ale w rocznice Sydney podbiła w górę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak mało?! :OOO Byłam przekonana, że komentowałam znacznie więcej, ale najwyraźniej tylko mi się wydawało. Zaraz to nadrobię, nie mogę mieć tak mało komentarzy :D O patrz, już 9 xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez się zdziwiłam jak to liczyłam :D

      Usuń
    2. Właśnie, wydawało mi się, że tak dużo tego było, a tu tylko 8 xd

      Usuń
  5. Uuuu 3 ;) Za rok będę na 1. Zobaczysz ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma mowy. Możesz jedynie skoczyć na drugie ;* Ja nie ustąpię z pola

      Usuń
    2. Widzę, że zacięta walka będzie :D

      Usuń