sobota, 19 kwietnia 2014

Podziękowania

Dziś pierwsza rocznica mojego bloga. Na początku chciałabym podziękować Wam wszystkim. Za to, że wytrwałyście ze mną cały rok. Mimo, że na początku pisałam słabo, to i tak mnie nie zostawiłyście. Życzę Wam wytrwałości w czytaniu tych moich bazgrołów, sukcesów w jeździectwie i pogłębianiu więzi z tymi wspaniałymi zwierzętami. A teraz podziękuje każdej z osobna:

* Koniowata - Ty jesteś ze mną chyba od początku. Twoje komentarze widuję niemal pod każdym rozdziałem. Bez Ciebie... No bez Ciebie to byłoby słabo szczerze mówiąc :D Dziękuje, że jesteś ;*

* SydneyF. - kochana, dziękuję, że jesteś. To do Ciebie należał pierwszy komentarz na tym blogu :D Jesteś moją pomocną dłonią i zawsze mogę na Ciebie liczyć. Dziękuję za te godziny spędzone na GG i za wszystko :*

* Nikki - chudzinka moja kochana :* Wielbię cię :D Dziękuję Ci również za wiele godzin przegadane ze mną na GG. Za Twoje komentarze i za wszystko, bo jesteś wspaniałą osóbką, mającą wielki talent, a twoje blogi są świetne :) Jesteś moją kochaną chudzinką :*

* Oligator - właśnie, gdzie Ty się podziewasz?! Byłaś na samym początku, ale teraz gdzieś znikłaś:/ Tęsknie za Tobą i Twoimi komentarzami :*

* Szałwia - Ty miśku mój :D Cieszę się, że jesteś i mam nadzieję, że będziesz już zawsze :) Dziękuję Ci również za pomoc przy rocznicy :* Naprawdę bardzo mi pomogłaś :)

* Universe - Tobie również dziękuję. Dziękuję za to, że po prostu jesteś :* Zawszę mogę liczyć na Twoją opinie w postaci komentarza :D I nie ukrywam, że są one przyjemne w czytaniu ;)

* Ever - Ty na moim blogu jesteś od niedawna, ale od razu Cię polubiłam i mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej :* Ale ostatnio coś Ciebie mało widzę.

* Spirit - Następna świetna blogerka, która gdzieś zaginęła :/ Gdzie Ty się podziewasz?! Wracaj !!!

* Caro. - jesteś wspaniałą pisarką i to dla mnie zaszczyt, że czytasz i komentujesz mojego bloga :) Dziękuję Ci że jesteś :* Zawsze mogę zwrócić się do Ciebie o jakąś poradę dotyczącą bloga i jestem Ci za to bardzo wdzięczna :*

* Juli i Marta - o waszym istnieniu dowiedziałam się niedawno :D Ale dziękuję Wam za miłe słowa i ogółem za wszystko :D Wiem, że czytacie te moje bazgroły i życzę Wam wytrwałości ;)

Jeśli kogoś pominęłam, to bardzo przepraszam, upominać się w komentarzach, a na pewno dopiszę ;)

10 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuję :* Wytrwać rok... Hmm, ten czas szybko leci :D W każdym razie, ROK w towarzystwie Twoim oraz pozostałych komentatorek, to żaden problem c: Także, jeszcze raz dziękuję i czekam na ciąg dalszy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mój pierwszy rok z Wami :) Rzeczywiście, ten czas bardzo szybko leci :D Niedługo powinien pojawić się wiersz ;) Ja sobie jem śniadanko, ale muszę dokończyć jeszcze ostatni rozdział :/

      Usuń
  2. Dziękuje! :* ja jestem tu od 9 rozdziału :D I SUPER PISZESZ TEGO BLOGA !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Co do tej pomocy, to nic takiego... Trzymaj się zdrowo i oby do następnej rocznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A dziękuję pięknie ;) Czasami zapominam o komentowaniu, ale zawsze staram się dodać. Powodzenia życzę w dalszym prowadzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń