piątek, 9 sierpnia 2013

No to piętnastka mi wbiła ;)

Właśnie dziś obchodzę piętnaste urodziny. Dziewiąty sierpnia, to najfajniejszy dzień w roku. Dzisiaj też będzie ognisko z tej że okazji. Już nie mogę się doczekać, ta atmosfera, kiełbaski, mile spędzony czas. Ale także przepraszam Was że tak długo czekacie na nową notkę, ale pierwszy miesiąc wakacji, to tylko praca, praca i jeszcze raz praca. Później obóz ale niestety nie jeździecki. Było bardzo fajnie, świetna atmosfera, nowe znajomości, najlepsi opiekunowie na świecie. Jeszcze jedno nie mam dostępu do internetu, a teraz jestem u cioci, więc na razie kiepsko będzie z nowymi notkami.

4 komentarze:

  1. Najlepszego, najlepszego! ;* Ja urodziny, trzynaste, miałam trzydziestego pierwszego ;p Dawaj szybko rozdział, bo już nie wytrzymuję! Miesiąc czekam, no! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego i do usłyszenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenia ;* Tobie też życzę wszystkiego najlepszego życzenia trochę spóźnione ale zawsze są ;) A i niech Wera zejdzie się z Tymonem ;)
      A notka to nie wiem kiedy będzie.

      Usuń
  2. No to sto lat : *
    Dawaj szybko rozdział, no :C
    I jeszcze raz najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wznawiam bloga, zapraszam ! :) http://crazy-amazon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń