środa, 21 sierpnia 2013

;)

Mam mega humor, ponieważ dzisiaj byłam na jeździe. Było fajnie, nowa instruktorka prowadzi lepiej lekcje niż Łukasz. Ale myślę, że ona jest tymczasowo, bo Łukasz jest gdzieś za granicą u zaklinacza koni czy jakoś tak (fajnie ma). Nigdy więcej żabek!!! Chcecie, to mogę wstawić kilka zdjęć tylko piszcie w komentarzu CHCĘ !!! To jedyny warunek. A ostatnio coraz mniej widzę waszych komentarzy. WHY? Ostatnia notka tylko 2 komcie. WARUM?

                                                   Oto jedno z nich. Ja z Nikusiem <3



Mogę też wstawić fotki mojego 1 konia i moich zwierzaków.

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ok ale musi pojawić się jeszcze trochę "ja chcę". Rozdział nie wiem musi być trochę więcej komci pod 16, a gdy to już nastąpi to kliknę tylko opublikuj, bo cały rozdział mam już przepisany. No Koniowata, Sydney, Nikki mogłyby jakiegoś komcia strzelić, a na Twój w 16 już odpowiedziałam teraz Ty mi możesz odpowiedzieć ;)

      Usuń
  2. Dawaj! Ja jestem nauczona nie mówić/pisać "ja chcę" do kogoś, więc piszę dawaj xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę! :) i śliczna focia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko wyszłaś! <3
    Dawaj więcej zdjęć,mimo ze juz je widziałam xd
    Agaciuu :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będą nie bądź taka niecierpliwa Ty już je widziałaś na fb ;)

      Usuń
  5. Ja CHCE. Bardzo bardzo ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz zdjęcia w nowej stronie pt. zdjęcia z jazd ;)

      Usuń