sobota, 25 stycznia 2014

7 z przodu :D

No więc tak chciałabym Wam podziękować za 7000 wejść z czego połowa jest pewnie moja :D Normalnie kocham Was jesteście najlepszymi czytelniczkami na świecie :) Lepszych nie mogłam  sobie wymarzyć :) Chciałam Wam powiedzieć, że jesteście ze mną od kwietnia 2013 roku i nie wiem jak ze mną tak długo wytrzymałyście. Może nie każda od początku ale i tak dziękuje :*
Dziękuje także osobom z innych krajów, które czytają mojego bloga, a zwłaszcza tym z:
-Rosji
-Stanów Zjednoczonych
-Niemiec (Kocham Was) Nie mogłam się powstrzymać :D Wpadnę tam kiedyś do Was, może :D Bo mam taka małą wycieczkę do Niemiec w planach, ale jeszcze trochę mi się zejdzie.
-Hongkongu i Wenezueli
Dziękuje wszystkim, że jesteście ze mną :*  I czytacie te bzdury, które rodzą się w mojej głowie :D A bym zapomniała niedawno założyłam nowego bloga :) Nie wiem czy będzie Was interesował, bo jest o fryzurach, ale i tak zapraszam :)
http://fryzury-julii.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Z ciekawości weszłam sobie na pierwsze rozdziały i stwierdzam, że jesteś wspaniałym przykładem tego jak dobry styl pisania można sobie wypracować właśnie przez pisanie opowiadań :)
    Przepraszam,że nie dawałam komentarzy, ale dopiero od niedawna znowu zaczęłam korzystać z internetu i przestałam żyć, bo na dworze jest zimno. Wszystko postaram się nadrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za miłe słowa :* Przeprosiny przyjęte :) Fajnie, że znowu powróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń