poniedziałek, 23 grudnia 2013

Takie tam życzonka :*

No więc tak moje Drogie, życzę Wam miłych, wesołych, pogodnych, a przede wszystkim rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia. Spełnienia marzeń i dążenia do postanowionych sobie celów noworocznych :) Aby pod Waszymi choinkami było dużo wspaniałych prezentów, z których będziecie zadowolone. Aby rok 2014 przyniósł Wam wiele szczęścia, miłości, nowych znajomości :)  Co tam jeszcze niezłej imprezki w sylwestra w gronie znajomych czy rodziny, dużo wypitych Pikolo :D Abyście dla siebie nawzajem byli pełni życzliwości i zrozumienia. Życzę Wam również tego aby wena zawsze Wam dopisywała, abyście miały coraz to nowszych i wspaniałych czytelników takich jak: Nikki, Sydney F. Koniowata, Spirit, Vero, Universe, Moriska, KońFantasy, Amazonkaa czy Oligator :* Jeśli kogoś pominęłam to przepraszam :) No i co tu jeszcze dobrych wyników w nauce czy w świecie jeździectwa. Abyście rozwijały się w tym, co Wam najlepiej wychodzi :) No i to chyba tyle pomysły mi się skończyły :D Pozdrawiam Jula :*



 Nie mogłam się zdecydować, które wybrać więc wstawiam wszystkie trzy :D Czapka nie do końca naciągnięta, bo fryzurka, którą przed chwilą zrobiłam na to nie pozwalała :D

8 komentarzy:

  1. Dziękuje za piękne życzenia :*
    Jak już wszyscy jakieś wstawiają to zrobię to ja :D Tylko na swoim blogu, może rozdziału nie widać, ale życzenia będą :D
    Jeszcze raz dziękuję. Wesołych świąt i szcześliwego nowego roku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ;) Piękne życzenia. I ja chyba też tak zrobię chociaż nie mam czapki. Coś tam wymyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wspaniałe życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. DAWAJ ROZDZIAŁ BO NIE MA CO CZYTAĆ!!! XD Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń